Last day of the week

Sunday, the most worthless day at the week.

Men lite har jag fått uträttat. Bland annat att nästan bli klar med julklapparna. Nu har jag bara en kvar, och den hittar jag i Karlstad på onsdag. Har också budat hem ännu en sak på Tradera och sitter nu spänt och väntar på att en til budgivning ska avslutas. Oj vad man kan fynda på Tradera alltå :-O. För några veckor sen budade jag hem en kamera för 400 kronor. Den är hur bra som helst! Och igår vann jag ett Thomas Sabo armband, och nyss en berlock från samma märke. Båda för under 200 spänn... Oanvända!


Sverige förlorade handbollsfinalen, men gud vad bra dom har varit ändå! Applåder och stående ovationer från mig till dem.


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sätta mig och slå in klappar medan jag mosar in mig nybakt kladdkaka och dricker saft. Mysig söndagskväll.



Imorgon är det jobb på Poseidon. Ska försöka samla krafter till det, för jises vilka vilda barn...

So long!
Klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0