Short update

It's been a while.

Och nu knackar helgen på dörren. Förra helgen var inte mycket att hänga i granen, så jag hoppas den här helgen kommer väga upp. Imorgon 7.25 rullar tåget mot karlstad med mig och min älskling på. Fredagen kommer spenderas i Karlstad på dagen. Jag och Issa ska bli sminkade, stylade och fotade av Elin och tre till så vi ska jaga outfits till det bland annat. Och på kvällen ska vi fira bästa Issa som fyller 20 fina år! Kvällen börjar i hennes lägenhet och slutar (förhoppningsvis?) på Tempel. Tror det kommer bli en succekväll :-D
Isa Vannemyr ska med också, ska bli hur kul som helst!

I veckan som har gått har jag jobbat på barnehagen, men idag har jag varit ledig. Har passat på att göra lite bankärenden under dagen, och nu sitter jag mest och slappar. Ska plocka lite här hemma så allt är snyggt när vi kommer tillbaka, och så ska jag packa det lilla jag ska ha med. Hoppas Elin ringer mig på Skypen sen också.


Orkar faktiskt inte skriva mer nu. Hoppas på att jag hinner hämta ut min kamera imorgon så lovar jag att bjuda på lite bilder från min hemmavistelse. :-)

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0