Lugn dag, lugnare kväll

Chiliconcarne, chips och dip och cola framför Robinsonfinalen. En lördagskväll av världsklass. Eller?


Idag sov vi läääänge. När vi väl gick upp förflyttade vi oss till soffan, åt en stor frukost med te, kaffe och lussekatt till dessert. Sen var klockan halv tre och Christian drog sig till jobbet medan jag hejade fram Sveriges handbollstjejer till EM-final. Grymt av dom alltså. Aldrig spelat en semifinal i ett mästerskap och nu är de i final. Jag sitter klistrad framför tv4 imorgon 14.30, det är en sak som är säker. Förra helgen tippade chistian en hundring på sverige och vann 7.25 gånger pengarna. Sånt är roligt!

Efter handbollen kände jag att jag behövde göra något, så jag tog mig en tur till mitt kära storsenter och kikade lite. Lyckades inte alls med julklappshittade den här gången heller, men nu vet jag vad jag ska köpa till de två jag har kvar. Så det fixar jag nere på byn imorgon.


Nu är det bara nedräkning som gäller för mig och Christian. Inte till julafton som många andra, utan till den 21:e då vi rullar hem mot Värmland och Slottsbron. Ska bli fruktansvärt skönt kan jag lova.



Vi hörs kanske senare!
Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0