Ännu en helg är till sin ände.

Och den här helgen har varit väldigt bra.

Helgen började med att mamma, Elin, Jossa och Pej kom på besök. När dom kom bjöd jag på kladdis och kaffe och sen tog vi oss ut på en promenad. Det var superhärligt väder så vi bestämde oss för att åka upp till Holmenkollen och kolla på den vackra utsikten. När vi hade gjort det höll Elin på att dö av hunger och vi begav oss in till byn för att käka middag. Vi hade tänkt oss att käka på Friday's eftersom alla gillar maten där, men dom hade fullbokat på både Aker brygge och Karl Johan så vi gick in på O'learys istället. Det var en mycket bra val. Maten var god, det var lugnt och skönt och elitserien på TV. Och man blev MÄTT. Jättemätt. Vi orkade inte ens efterrätt! Haha.
Efter vi hade käkat skjutsade dom upp mig och elin till lägenheten, och åkte sen hem. Var jättetrevligt att ha dom här! :-) Nästa gång får Erik följa med.

Jag och Elin slappade lite och gjorde oss sen i ordning. Var meningen att vi skulle ut på byn, men vi fastnade hos Caroline och Gustav på Torshov. Vi orkade helt enkelt inte åka in till stan, så vi tog en taxi hem istället. Slocknade i soffan så fort jag kom hem.
Var en trevlig kväll i alla fall!


Idag har det inte skett mycket på Ribstonveien 43C. Elin åkte hem vid 12 och Christian åkte och jobbade vid 15. Innan det såg vi på reprisen av Så mycket bättre. Jäklar vilket bra program. Ni som inte har sett det, SE DET! Idag (igår) var det Petters dag och de andra sex artisterna tolkade hans låtar. Jätteroligt att höra Tomas Di Leva sjunga en av Petters låtar. :-)


Nu har jag precis halvkollat lite på Beck och ska snart ta och krypa under täcket. Jag önskar bara att min älskling kom hem snart så jag slipper somna ensam. De hade tydligen slagit säljrekord idag på hans jobb så han blir väl förmodligen sen.

Lite jobbigt är det att jag inte vet om jag ska jobba imorgon eller om jag är ledig. Men jag ställer klockan på halv 8 och ställer in mig på att jobba så blir det inte lika jobbigt om de ringer och väcker mig imorgon (vilket jag tror de gör).





Ha en fortsatt bra söndagskväll. Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter!

Hade! Kosekos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0