Ett kylslaget Oslo

Brrrrrr vad kallt det är ute idag. Vintern är verkligen nära. Vissa skulle nog säga att den redan är här. Det är ju trots allt 8:e november.

Vinkade av Christian vid tåget förut. Och SJ alltså... De ändrade den "beräknade" avgångstiden med tio minuter i en timme, typ. Tacka vet jag Swebus (som blir mitt val på torsdag). :-)
Så nu är jag ensam igen. Är ganska van vid att vara ensam på kvällarna nu faktiskt, men förut slog det mig att det här är första natten jag sover helt ensam i lägenheten. Tror jag klarar mig. ;-)

Det här med ensamhet är inte min starkaste sida. Det har det aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli. Men det är bra för mig att öva på att vara ensam. Många kan tycka att det är skönt att vara ensam och få egentid, jag tycker bara det är jobbigt. Vet inte varför det är så faktiskt. Men som sagt är det bra för mig att öva nu, och jag gör framsteg för varje dag som går. :-)


Tänkte jag skulle pussla ihop ett litet julklappsinlägg sen faktiskt. Har kollat runt en hel del på nätet efter saker jag skulle behöva, eller bara vilja ha. ;-) Kan vara skönt för alla och få lite tips och inspiration. Även om jag förmodar att du mamma redan har inhandlat nästan alla julklappar? Min mamma har framförhållning! ;-) 


Snakkes!  



UPDATE

Jag ångrade mig. Har idétorka för tillfället. Önskelistan/inspirationslistan kommer inte idag.

Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0