Hallu

Och så var det måndag igen. Tiden går må jag säga.


Idag har jag jobbat på Athene. Vi hade bursdagsfeiring (födelsedagsfirande), och bakade och åt pizza. Himla gott och mysigt. Imorgon är jag på samma ställe, och då ska vi på tur till zoologiska museet som tydligen ligger här i krokarna. Ska bli väldigt kul. Återstår att se hur det går att åka T-bana med 18 barn... Hoho.


Har fått en del tider nu, och idag kom föreståndaren på barnehagen och öste beröm över mig. Så det känns bra. På onsdag ska jag vara hos småttingarna på Apollon, åh då ska jag passa på att gosa med dom! ;-)


Nu i eftermiddag har jag vikt lite tvätt, plockat, diskat, handlat, lagat mat, ätit mat och diskat igen. Ingen ovanlig måndagseftermiddag med andra ord. Har även fått mitt norska visakort nu. Skönt.


Nu ska jag sjunka ner i soffan och se på Fotbollsgalan. Christian jobbar kväll så får kose meg selv.


Ha en fortsatt bra måndag.
Imorgon är vi en dag närmare helgen.

KOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0