Helgen som varit

Ja, som sagt, jag är ingen bloggare.

Men nu ska jag uppdatera lite hade jag tänkt.


Helgen som varit har varit SUPER. Jag åkte hem till Slottsbron i torsdags kväll, och på fredagen bar det iväg mot Örebro. Jag och Isabell blev först fixade av Malin, drack lite vin, och drog oss senare mot Conventum och Ladies night. Och jag måste säga det; Satan vilken bra show! Åldern på publiken var 18-90, och jag lovar alla stod upp och dansade och skrek nästan hela tiden. Extra cred till Måns Möller som var AWSOME (både på att skämta och sjunga. Tänker inte berätta så mycket mer om showen, för det måste upplevas. ALLA tjejer bör gå på Ladies night. Det har härmed blivit en tradition för mig!

Efter showen var det efterfest på Ritz, men vi drog därifrån efter vi svept välkomstdrinken. Okej att vara på show med 40-50-åringar, men att klubba med dom är inget behov jag har. Vi hamnade tillslut på ett ställe som hette Frimis och blev där bjudna hela kvällen, vilket slutate med att vägen hem till Malin blev lite vinglig.

Fredagen kan summeras med ett ord: Succé!

Vaknade upp i Örebro på lördagen, en aning sliten. Eftersom vi skulle köra hem, låg vi kvar i sängen så länge som möjligt och åkte hemåt vid fyra på eftermiddagen. På kvällen åkte jag till min andra fina Isabell och myste. pratade och skrattade hela kvällen lång. Vi planerade även in min nästa hemresa, den 3:e december. Då fyller Isabell år och det ska vi fira med pompa och ståt! Var verkligen skönt att träffa dom båda. Jag har underbara vänner!











Söndagen spenderades på Tingvalla isstadion. Först spelade brorsan match med Boltic/slottsbrons 95-lag. Den matchen slutade inte så bra. Ganska många mål i baken för Eriks lag. Efter den matchen var det dags för seriepremiär för Slottsbrons A-lag. Den matchen började otroligt bra. 2 mål efter 2 minuter för Blåtomtarna. Men 8-4 i paus svängde på någon konstigt sätt till 9-11 i slutresultat. Sur förlust. Enda positiva var att brorsan hade 9-9-lotten och vann två Bingolottokalendrar.


På söndag kväll skjutsade mamma mig till bussen i Knöstad och jag åkte tillbaka mot Oslo. Hemma väntade mitt hjärta med supergod mat. Var riktigt skönt att komma hem till honom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0