In here, it's always Friday

Vaknade upp i Slottsbron för någon timme sen. Skönt att vara hemma faktiskt.


Igår tillbringade jag min dag på barnehagen fram till 17.00, sen stressade jag in till byn för att hoppa på bussen mot Knöstad (=hem). När jag kom hem bjöd mamma på tacos, riktigt gott! Blev riktigt förvånad över hur mycket snö det var här hemma. I Oslo låg det lite som inte ens täckte backen, här var det ju ändå några centimeter. Synd bara att allt regnat bort idag...

Det stora anledningen till att jag är hemma är att jag ska till Örebro på Ladies night idag. SOM jag har LÄNGTAT! Skulle egentligen ha bokat biljetter till det när det var här i stan, men då fick jag njurbäckeninflammation och blev liggande en vecka. Min typiska otur. Som tur var är Isabell Vannemyr så gullig och bokar biljetter till oss i Örebro istället.

Isas syster Malin studerar i Örebro, så vi ska övernatta hos henne. Hon läser till stylist så vi ska även bli "stylade" av henne. Gött mos!


Nej nu är det dags att sätta fart och packa! Runt halv ett går bilen mot Örebro. :-)


Hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0