...men fredag är ändå den dagen som känns bäst.

Bästa dagen i veckan är här. Har alltid haft fredag som favorit. Hela helgen framför sig. Skööööönt.


Just den här helgen kommer dock inte bli så livad. Idag har jag jobbat på Pan till 16.30, käkat lite mat och ser nu på Idol. Christian jobbar kväll, så får passa på att njuta av lite ensamtid som jag som många vet älskar (läs det med stor ironi). Imorgon jobbar han opassande långpanna (heldag 08.00-00.000 om det vill sig illa). Men då ska jag ta tillfället i akt och utnyttja mitt buss/trikk/t-bane/båt-kort och samtidigt få lite klappar ordnade. Har sökt runt lite på olika outlets runt om i oslo, tänkte kika om man kan göra några klipp. Bland annat finns det en 650 m2 Adidas-outlet som jag ska åka till. Finns lite fördelar med att bo i en huvudstad trots allt.


Annars har jag inte så värst mycket intressant att berätta. Mitt hjärta har smält ihop till en liten boll av idolernas sång, och jag blir bara mer och mer blödig. Ska sätta på filmen "Inception" efter idol. Har hört att den ska vara suverän.



Go helg allesammen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0