Monday

Blev ledig idag mot alla förväntningar, men Trine-Lise (som är barnehagens föreståndare) ringde och frågade om jag eventuellt kunde jobba imorgon, och det är klart jag kan det. Så hon ringer mig i eftermiddag.

Idag ska jag ta tag i att åka till ett Nordeakontor och skaffa mig ett norskt bankkonto. Eftersom jag jobbat i princip varje vardag så har inte det hunnits med. Har bestämt mig för att ta T-banan till Majorstuens bankkontor. Kan vara lite kul att se någon annan stadsdel, och Majorstuen ska vara väldigt fint. Det finns en stor känd park där med hundratals nakna skulpturer. Vigelandsparken tror jag den heter om jag inte minns helt fel. Har varit där förut, men det var ett bra tag sedan.

Eftersom jag ändå ska ut och ränna tänkte jag åka in till Aker brygge efteråt och möta upp Christian. Han ska åka hem till Karlstad i eftermiddag, så ska ge han en sista puss. :-) Han kommer tillbaka på tisdag kväll så jag kommer nog överleva.

På torsdagkväll åker jag hem också. Ska till Örebro på Ladies night med Isabell Vannemyr på fredag, ska bli hur kul som helst! Vi kommer bo hos Malin fredag till lördag så vi åker nog dit på fredag förmiddag någon gång så vi slipper stressa. På lördag ska jag spendare lite tid med min andra Isabell. ;-) Hade kunnat åkt tillbaka till Oslo redag på lördag, men eftersom Slottsbron har bandypremiär på söndag så passar jag på att se den innan. :-)


Nej nu ska jag diska undan lite från igår och promenera bort till T-banan.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0