Punktuppdatering av mitt liv

 

  • Julafton (+juldagen och annandagen) firades hemma i Värmland. Underbara dagar!

 

  • Nyårsafton blev en konstig, mysig, speciell och alldeles perfekt afton hemma i lägenheten i Oslo tillsammans med mitt hjärta.

 

  • 3 januari började jag min fasta tjänst på Apollon (en 1-3 avdelning) på Refstad barnehage, 150 m från vår lägenhet. Jag har skrivit på fram till sista februari, men kommer få fortsatt fram till sommaren. Awsome!

 

  • Häromdagen började Christian på sitt nya, spännande jobb! Är så glad för hans skull.

 

  • Har preliminärbokat en hemresa sista helgen i januari (om jag får med mig någon på Oskar Linnros vill säga!?).




Så en kort sammanfattning:


Det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0