Trenings-Emma

Höpp höpp.

Helg igen, och veckan har spenderats på jobbet mestadels. I måndags anmälde vi oss på Elixia, ett stort fint träningscenter, med mängder av träningsmöjligheter. I torsdags kände jag mig frisk nog för att genomföra första träningspasset. Blev ett relativt lugnt sådant, med tanke på att det var evigheter sedan jag tränade, plus att jag bara kunde andas genom min mun. Men 5 km på löpbandet och lite mage- och ryggträning vart det, och JISES vad underbart. Jag har verkligen längtar efter det här, och efteråt mådde jag som en prinsessa.

Imorgon är ett spinningpass inbokat, och till veckan kommer jag fortsätta!


It feels SOOOO good to be back on track!


So long =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0